PROCEDURA
depunerii unei RECLAMAŢII sau CONTESTAŢII

Bună ziua şi bun venit în această secţiune a site-ului nostru!

Presupunând că, dacă vă aflaţi în secţiunea aceasta a siteului nostru, nu vă dă nici o urmă de mulţumire “afară din casă”, să trecem direct la treabă:

Reclamaţia sau Contestaţia pe care Dvs doriţi să ne-o trimiteţi, trebuie să cuprindă următoarele:

  • Numele real al Dvs – conform celui din buletin
  • Nick-name-ul cu care jucaţi CS, pe serverele Avulon.ro
  • Adresa de email, validă, pe care să primiţi răspunsul în scris.
  • Motivul care v-a determinat să trimiteţi înscrisul.

Notă:

  1. Limbajul folosit să fie decent, altfel riscaţi ca înscrisul să nu fie luat în considerare.
  2. Reclamaţia sau Constestaţia trimisă de Dvs, v-a ajunge direct „pe masa” Managerului
  3. Regional care, conform Regulamentului Intern al comunităţii noastre, este obligat ca în decurs de 24 de ore, să vă ofere un răspuns, oficial, în scris.
  4. Asta, repetăm… dacă are o adresă de email, validă, a Dvs!
  5. În caz contrar, există probabilitatea ca răspunsul său să fie postat public, pe pagina acestei secţiuni.
  6. Dacă nu sunteţi mulţumit de răspunsul primit, vă puteţi adresa direct CEO-ului, prin secţiunea de CONTACT a site-ului nostru!

Vă dorim multe „succesuri”, în demersurile Dvs!

Dep. PR
Magda M.M.