PROCEDURA
depunerii unei RECLAMATII sau CONTESTATII
Buna ziua și bun venit in aceasta sectiune a site-ului nostru!
Presupunand ca, daca va aflati in sectiunea aceasta a site-ului nostru, nu va da nici o urma de multumire “afara din casa”, sa trecem direct la treaba:
Reclamatia sau Contestatia pe care dumneavoastra doriti sa ne-o trimiteti, trebuie sa cuprinda cu urmatoarele:
Numele tau real (conform buletinului):
Nick-Name-ul tau de jucator:
Adresa de e-mail:
Steam ID (https://steamid.xyz/):
Detalii nemultumire:
Note:
- Limbajul folosit sa fie decent, altfel riscati ca inscrisul sa nu fie luat in considerare.
- Oferiti cat mai multe detalii despre ce sa intamplat pentru a va putea oferi un raspuns cat mai corect
Reclamatia sau Contestatia trimisa de dumneavoastra, v-a ajunge direct „pe masa” conducerii care, conform Regulamentului Intern al comunitatii noastre, este obligat ca in decurs de 48 de ore, sa va ofere un raspuns, oficial, in scris.
Daca nu sunteti multumit de raspunsul primit, va puteti adresa direct CEO-ului, prin sectiunea de CONTACT a site-ului nostru!
Va dorim multe „succesuri”, in demersurile dumneavoastra!
Dep. PR
Magda M.M.